Реєстрація зміни назви
Юридична компанія "Lion's Mark" надає послуги з реєстрації зміни назви.
Реєстрація зміни назви включає наступні послуги:
- Підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протоколу або рішення, нової редакції Статуту);
- Сплата державних мит;
- Реєстрація змін в Районній державній адміністрації і отримання нової Виписки з Єдиного державного реєстру;
- Повідомлення органів статистики і отримання нової довідки статистики;
- Повідомлення про реєстрацію змін усіх фондів (ПФ, ФСС НВ, ФСС ТВП, ЦЗ) і отримання нових свідотцтв про постановку на облік;
- Знищення старої печатки;
- Виготовлення печатки з новою назвою.
Документи, необхідні для реєстрації зміни назви:
- Виписка з Єдиного державного реєстру;
- Довідка статистики;
- Стара редакція Статуту і зміни до нього (за наявності);
- Засновницький договір (за наявності);
- Свідоцтво (повідомлення) про постановку на облік в усіх фондах (ПФ, ФСС НВ, ФСС ТВП, ЦЗ);
- Ксерокопії паспортів і ідентифікаційних номерів Директора і головного бухгалтера;
- Печатка;
- Нова назва;
- Довіреність на ім'я нашого співробітника.
У вартість включені всі держ. платежі.
Окремо сплачуються: нотаріальне завірення підписів на новій редакції Статуту.
Дізнатись вартість