Реєстрація зміни назви

Юридична компанія "Lion's Mark" надає послуги з реєстрації зміни назви.

Реєстрація зміни назви включає наступні послуги:

  • Підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протоколу або рішення, нової редакції Статуту);
  • Сплата державних мит;
  • Реєстрація змін в Районній державній адміністрації і отримання нової Виписки з Єдиного державного реєстру;
  • Повідомлення органів статистики і отримання нової довідки статистики;
  • Повідомлення про реєстрацію змін усіх фондів (ПФ, ФСС НВ, ФСС ТВП, ЦЗ) і отримання нових свідотцтв про постановку на облік;
  • Знищення старої печатки;
  • Виготовлення печатки з новою назвою.

Документи, необхідні для реєстрації зміни назви:

  1. Виписка з Єдиного державного реєстру;
  2. Довідка статистики;
  3. Стара редакція Статуту і зміни до нього (за наявності);
  4. Засновницький договір (за наявності);
  5. Свідоцтво (повідомлення) про постановку на облік в усіх фондах (ПФ, ФСС НВ, ФСС ТВП, ЦЗ);
  6. Ксерокопії паспортів і ідентифікаційних номерів Директора і головного бухгалтера;
  7. Печатка;
  8. Нова назва;
  9. Довіреність на ім'я нашого співробітника.

У вартість включені всі держ. платежі.

Окремо сплачуються: нотаріальне завірення підписів на новій редакції Статуту.


Дізнатись вартість
Top