Реєстрація зміни Директора
Юридична компанія "Lion's Mark" надає послуги з реєстрації зміни Директора.
Реєстрація зміни Директора (Генерального Директора, Голови Правління) включає:
- Підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протоколу або рішення, доручень);
- Сплата необхідних держмит;
- Реєстрація змін в районній державній адміністрації;
- Повідомлення органів статистики і отримання нової довідки статистики;
Документи, необхідні для реєстрації зміни Директора:
- Виписка з ЄДР/Свідоцтво про державну реєстрацію підприємства (оригінал);
- Статут підприємства (оригінал);
- Довідка статистики (оригінал);
- Ксерокопії паспортів і ідентифікаційних номерів Директора (старого і нового) і бухгалтера (якщо офіційно числиться на підприємстві);
- Повідомлення про постановку на облік у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань (ФСС НВ) (оригінал).
- Довіреність на нашого співробітника.
У вартість включені всі держ. платежі.
Дізнатись вартість