Реєстрація зміни Директора

Юридична компанія "Lion's Mark" надає послуги з реєстрації зміни Директора.

Реєстрація зміни Директора (Генерального Директора, Голови Правління) включає:

  • Підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протоколу або рішення, доручень);
  • Сплата необхідних держмит;
  • Реєстрація змін в районній державній адміністрації;
  • Повідомлення органів статистики і отримання нової довідки статистики;

Документи, необхідні для реєстрації зміни Директора:

  1. Виписка з ЄДР/Свідоцтво про державну реєстрацію підприємства (оригінал);
  2. Статут підприємства (оригінал);
  3. Довідка статистики (оригінал);
  4. Ксерокопії паспортів і ідентифікаційних номерів Директора (старого і нового) і бухгалтера (якщо офіційно числиться на підприємстві);
  5. Повідомлення про постановку на облік у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві і професійних  захворювань (ФСС НВ) (оригінал).
  6. Довіреність на нашого співробітника.

У вартість включені всі держ. платежі.


Дізнатись вартість
Top