Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами в Україні

На сьогоднішній день важко уявити будь-яку область господарської чи іншої діяльності, пов'язану з наданням послуг або продажем товарів без їх реклами. Реклама в умілих руках  стала потужним інструментом по залученню потенційних клієнтів до продукції або послуг. Заявити про себе, та так, щоб дізнавалися, - справа аж ніяк не проста. Розуміння  реклами на сьогодні розширилося. Насамперед, помінялися способи донесення інформації до кінцевого споживача. Раніше їх коло обмежувалося в основному засобами масової  інформації, тобто це були газети, журнали, телебачення і білборди. На сьогодні величезну роль грає Інтернет, де зосереджено основний ринок реклами для молоді. Перш за все,  реклама повинна привернути увагу цільової аудиторії, на яку вона розрахована, щоб пробудити інтерес шляхом впливу на свідомість. Також реклама має бути такою, що  запам'ятовується, що б викликати емоційну реакцію, стан співпереживання. Відповідно, перший висновок, який тут напрошується, полягає в наступному: з того моменту, як  людина усвідомила зміст реклами, зрозуміла необхідність в рекламованому продукті або послузі, наступним її кроком буде приймання рішення, за яким відбудеться цілком  визначена дія - покупка. Це кінцева мета реклами як такої. Власне, створення реклами краще довірити професіоналам своєї справи, щоб результат виявився саме таким, яким його  бачили, наприклад, у бізнес-плані.

Розміщення реклами - це важливий процес, який має таке ж значення, як і її створення. Друковані видання, метро, Інтернет. В даному випадку достатньо укласти договір і оплатити  послуги, після цього реклама почне працювати, залучаючи потенційних клієнтів або, принаймні, ознайомлюючи їх з продуктом або послугою. А як бути із зовнішньою рекламою на  вулицях міста, розміщеною на спеціальній тимчасовій стаціонарній конструкції, в населених пунктах, близько проїжджих частин вулиць, біля доріг?

Встановити об'єкт зовнішньої реклами просто на вулиці або прикріпити до зовнішньої поверхні орендованого приміщення без дозвільного документа - неможна. Необхідно  отримати дозвіл, який являє собою документ встановленої форми і видається на підставі розпорядження виконавчого органу міськради. Саме такий документ надасть Вам право на  розміщення об'єкта зовнішньої реклами.

У процесі узгодження зовнішньої рекламної вивіски, необхідно надати документи в:

  • Головне управління реклами при КМДА (м. Київ);
  • Комунальне підприємство "Київреклама";
  • Головне управління містобудування та архітектури;
  • Головне управління охорони культурної спадщини (у разі розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках національного або місцевого значення, в межах зон їх охорони, а також  на території історичних ареалів населених місць);
  • Головне управління благоустрою;
  • Державтоінспекцію (у випадках, коли рекламу планується розміщувати в межах червоних ліній міських вулиць і доріг, на перехрестях, по сусідству з дорожніми знаками,  світлофорами, біля пішохідних переходів та зупинок громадського транспорту).

Особливе місце приділяється формуванню пакету документів для подачі. При цьому перелік документів залежить від об'єкта зовнішньої реклами і в кожному окремому випадку  можливий лише індивідуальний підхід. Від того, наскільки все було зроблено спочатку правильно, залежить і фінальний результат - отримання дозволу на розміщення об'єкта  зовнішньої реклами. При цьому, причини відмови можуть бути самими різними: від неправильного оформлення документів до негативного висновку за результатами проведених  експертиз та обстежень. Тому щоб уникнути витрати Вашого часу та сил доцільно звернутися до професіоналів своєї справи.

Юридична компанія "Lion's Mark" проаналізує документи та надасть якісну консультацію щодо дій, пов'язаних з розміщенням об'єкта зовнішньої реклами, забезпечить узгодження  дозвільної документації зовнішньої реклами в усіх державних органах, забезпечить отримання гарантованого результату.


Top